ایران هیچ فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد-راهبرد معاصر

ایران هیچ فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد

نمایندگی ایران در واکنش به اتهامات علیه ایران در خصوص فعالیت برای برهم زدن انتخابات آمریکا تصریح کرد: ایران هیچ هدفی و فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۳۵۱

به گزارش راهبرد معاصر، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در پاسخ به رسانه‌های‌ آمریکایی در خصوص صحبت‌های مقام‌های اطلاعاتی آمریکا پیرامون هدف ایران برای بر هم زدن انتخابات آمریکا تصریح کرد: ایران هیچ هدفی و فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد. 

 

نمایندگی ایران همچنین گفت: بخش عمده‌ای از این اتهامات، در چارچوب عملیات روانی برای تحرک‌بخشی کاذب به کمپین‌های انتخاباتی است.

 

پیشتر نیز شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان، مدعی شده بود مقامات اطلاعاتی این کشور در هفته‌های اخیر نقشه‌ای احتمالی از سوی ایران برای کشتن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین این کشور را کشف کرده‌اند.

 

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به این گزارش ادعایی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پیگرد قضایی ترامپ به‌دلیل نقش مستقیم او در جنایت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصمم است، اما هرگونه مداخله در حمله مسلحانه اخیر علیه ترامپ و یا ادعاها در مورد قصد ایران برای چنین اقدامی را قویاً رد می‌کند و چنین ادعاهایی را دارای اهداف و انگیزه‌های مغرضانه سیاسی می‌داند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده